tisdag 12 maj 2009

Virus...!


Hela helgen har jag lyckats må bra fram till igår...
Första dagen på jobbet och mår sämre och sämre för varje timme. Jag fick gå hem tidigare än vanligt vilket var bra. Jag var helt slut.

Dagen började med en läkartid med EKG (!!!) och blodprov.
EKG visade inget som tur var men blodprovet indikerade på virus! Usch - nu ska jag dras med virus också! Jag som precis hade kommit igång med löpträning också.
Ingen träning denna vecka - bara vila....

Får väl göra det då....

1 kommentar:

  1. Hej
    Svar på din fråga ang bålträning.
    Magmusklerna behöver inte vila lika mkt som andra mindre muskelgrupper, men se till att variera din mag/bålträning och börja med 3 ggr i veckan och öka successivt till tex 5ggr/v. Kör olika övningar så de tar på olika delar av magmuskulaturen så kan du köra rätt så ofta!
    Lycka till!

    SvaraRadera